انواع سمعک زیمنس

برند ریمنس یکی از اولین تولیدکنندگان انواع سمعک در جهان می باشد، شرکت زیمنس بیش از ۵۰ سال است که در حوزه شنوایی و تولید انواع سمعک شروع بکار کرده است و تولیدات این شرکت در سراسر جهان پخش شده و یکی از خوش نام ترین برندها در تولید سمعک می باشد.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید با ما در تماس باشید : ۰۹۱۲۶۴۵۳۲۲۰

انواع سمعک زیمنس

انواع سمعک های زیمنس

سمعک های زیمنس و محصولات آن بصورت کلی به دسته بندی زیر تقسیم می شوند که هر کدام از موارد را بصورت مجزا برای شما شرح خواهیم داد:

سمعک پشت گوشی زیمنس

سمعک داخل گوشی زیمنس

رسیور داخل گوشی زیمنس

سمعک مخصوص کودکان زیمنس

محافظ شنوایی زیمنس

انواع سمعک زیمنس

 

قیمت انواع سمعک زیمنس

بدلیل ثابت نبودن قیمت ارز در کشور برای اطلاع از قیمت انواع سمعک زیمنس میبایست بصورت مستقیم با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۶۴۵۳۲۲۰

۱- سمعک پشت گوشی زیمنس

بطور کلی سمعک پشت گوشی زیمنس را می توان از اولین نسل های سمعک در جهان دانست، البته تکنولوژی این سمعک ها تماما بروز بوده و نسبت به سلیقه بیمار و همچنین میزان کم شنوایی می توان از هر نوع سمعکی استفاده کرد. البته لازم بذکر است که بدانید بهتر است تجویر سمعک توسط پزشک صورت بگیرد تا بیمار بتواند با بهترین کیفیت صدای محیط را بشنود.

سمعک پشت گوشی زیمنس برای هر مقدار کم شنوایی از ملایم تا زیاد کاربرد دارد. این سمعک ها در اندازه های مختلف تولید شده و دارای مدل های مینیاتوری با طراحی کوچک و مدل های بزرگ می باشند. اکثر این سمعک ها به میکروفون جهت دار بمنظور درک بهتر گفتار در محیط های شلوغ مجهز هستند.

مدل های معروف و جذاب این دسته بندی می توان به انواع زیر اشاره کرد:

سمعک آکواریس زیمنس : سمعکی مقاوم و کاملا ضد آب

سمعک موشن زیمنس : مناسب برای همه سنین و تمامی کم شنوایی ها

سمعک اوریون زیمنس

سمعک سوریون زیمنس

سمعک اینتویس زیمنس

انواع سمعک زیمنس

۲- سمعک داخل گوشی زیمنس

سمعک داخل گوشی زیمنس یا به اصطلاح سمعک نامرئی زیمنس یکی از پر طرفدارترین مدل های سمعک زیمنس می باشد، این نوع سمعک ها میبایست نسبت به داخل گوش هر شخص تولید شود، البته بخاطر تحریم های موجود زمان تحویل این نوع محصول می تواند زمان بر باشد زیرا میبایست سفارش شما برای شرکت زیمنس ارسال شود ، سمعک برای مدل گوش شما ساخته شود و سپس ارسال گردد، البته تمامی این مراحل از طریق یک کشور سوم صورت می گیرد زیرا شرکت زیمنس کشور ما را تحریم کرده و نمی توان بصورت مستقیم از ایران با این شرکت کار کرد.

سمعک داخل گوشی زیمنس دو مدل اصلی دارد، مدل اول سمعک میکرو زیمنس هستند که بطور کامل در داخل گوش بیمار قرار می گیرند و مدل دوم سمعک فول شل زیمنس میباشد که حفره گوش را بصورت کامل پر می کند.

۳ – رسیور داخل گوشی زیمنس

این نوع سمعک ها از دو بخش تشکیل می شوند، بخش اول رسیور داخل گوش و بخش دوم سمعکی بسیار کوچک در پشت گوش

این مدل از محصولات براحتی تنظیم شده و تقویت صدای بی نظیری را انجام می دهد.

۴- سمعک مخصوص کودکان زیمنس

همان طور که می دانید روحیه کودکان بسیار شکننده است و خیلی از کودکان حاضر به استفاده از سمعک نمی شوند و حتی دیده شده در صورت اجبار والدین در محیط هایی که آن ها حضور ندارند سمعک را در میاورند که دوستانشان نبینند.

به همین منظور شرکت زیمنس انواع سمعک های زیبا با رنگبندی متفاوت برای کودکان در نظر گرفته است که نسبت به روحیه کودک، خود آن را انتخاب کند و یک چذابیتی هر چند کم برای کودک ایجاد شود، تا برای استفاده از سمعک ترقیب شوند.

انواع سمعک زیمنس

۵- محافظ شنوایی زیمنس

محافظ شنوایی زیمنس یکی دیگر از محصولات شنوایی شرکت زیمنس می باشد که بسیار پر طرفدار است، محافظ شنوایی زیمنس به این شکل کار می کند که در محیط شما صداهای بسیار بلند را کم می کند و صداهای کم را برای شما قابل شنیدن می کند. این محصول بغیر از بیماران برای شکارچیان نیز بسیار مناسب است و خیلی از شکارچیان از این محصول استفاده می کنند تا در هنگام شکار بتوانند صداهای شکستن چوب های روی زمین را بشنوند تا بتوانند شکار را راحت تر پیدا کنند.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت روز انواع سمعک می توانید بصورت مستقیم با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۶۴۵۳۲۲۰

2 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا
تماس با ما