سمعک هوشمند فوناک

مجموعه کلینیک های آویتا عرضه ککنده انواع سمعک هوشمند فوناک : شرکت فوناک از قدیمی ترین تولیدکنندگان انواع سمعک می باشد، شرکت فوناک در سال ۱۹۹۹ توانست اولین شرکتی باشد که سمعک تمام دیجیتال را به بازار ارائه کند. شرکت فوناک واقع در کشور سوئیس می باشد و از بزرگترین تولیدکنندگان در حوزه شنوایی می باشد.

قیمت سمعک هوشمند فوناک سوئیس

همان طور که می دانید تمامی سمعک های هوشمند وارداتی هستند و قیمت سمعک ها با قیمت روز ارز متغیر است، به همین دلیل برای اطلاع دقیق از قیمت روز انواع سمعک فوناک میبایست بصورت مستقیم با ما در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۶۴۵۳۲۲۰

سمعک هوشمند فوناک

نمایندگی رسمی سمعک فوناک

مجموعه کلینیک های آویتا دارای نمایندگی رسمی از شرکت فوناک سوئیس می باشند، با خرید سمعک هوشمند فوناک از ما می توانید سمعک خود را با ارزان ترین قیمت دریافت کنید و از کیفیت و اصل بودن محصول مورد نظر نیز اطمینان داشته باشید زیرا شما دارید بصورت تمستقیم از نمایندگی سمعک فوناک خرید خود را انجام می دهید.

خرید سمعک هوشمند فوناک در تهران و سراسر کشور

مجموعه کلینیک های آویتا در اکثر شهرهای کشور دارای نمایندگی فروش فعال می باشد و شما می توانید سمعک اورجینال را از نزدیکترین نمایندگی دریافت نمایید. برای اطلاع از نزدیکترین نمایندگی فروش می توانید بصورت مستقیم با ما در تماس باشید.

قیمت سمعک ارزان فوناک

قیمت سمعک به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، سمعک فوناک در همه رنج های قیمتی دارای محصول می باشد، البته نوع سمعک به میزان کم شنوایی بیمار نیز بستگی دارد و شما باید در نظر بگیرید که چه میزان فرکانسی را باید سمعک در بر بگیرد تا بهترین کارایی را برای بیمار داشته باشد، البته تشخیص فرکانس میبایست توسط پزشک بررسی شود.

خرید سمعک هوشمند فوناک

برای خرید سمعک فوناک میبایست خود بیمار و یا تست شنوایی سنجی بیمار را بهمراه داشته باشید تا سمعک مورد نظر برای بیمار شما تنظیم شود.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید بصورت مستقیم با ما در تماس باشید.
شماره تماس: ۰۹۱۲۶۴۵۳۲۲۰
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا
تماس با ما