نمایندگی سمعک یونیترون در تهران

مجموعه آویتا نمایندگی سمعک یونیترون در تهران و سراسر ایران می باشد. مجموعه کلینیک های آویتا با داشتن بیش از ۱۰ نمایندگی فروش فعال در سراسر کشور آماده ازائه تمامی خدمات شنوایی سنجی و فروش انواع سمعک در سراسر تهران و ایران می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و در اختیار داشتن اطلاعات نمایندگی های کلینیک های آویتا می توانید بصورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۲۶۴۵۳۲۲۰

نمایندگی سمعک یونیترون در تهران

آدرس نمایندگی رسمی فروش سمعک یونیترون در ایران

شما عزیزان با خرید مستقیم از نمایندگی های فعال ما می توانید با بهترین قیمت سمعک یونیترون را دریافت نمایید همچنین از اصل بودن سمعک نیز کاملا مطمئن هستید. پس برای خرید انواع سمعک های یونیترون در ایران بصورت مستقیم با نمایندگی فروش انواع سمعک های یونیترون یعنی مجموعه آویتا در ارتباط باشید.

خرید سمعک یونیترون

سمعک یونیترون یکی از برند های معتبر در دنیا برای تولید محصولات شنوایی می باشد، مجموعه آویتا با این برند بصورت مستقیم کار می کند و شما عزیزان می توانید هر کدام از محصولات مورد نیاز خود را از طریق مجموعه کلینیک های ما خریداری کنید.

البته لازم بذکر است که بدلیل مشکلات بوجود آمده در واردات مستقیم از دیگر کشور ها ممکن است در آینده برای فروش این برند به مشکل بخوریم ولی در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد.

لیست قیمت سمعک یونیترون

همان طور که می دانید تمامی محصولات شنوایی وارداتی هستند و قیمت این محصولات کاملا به ارز بستگی دارد، به دلیل ثابت نبودن قیمت ارز در کشور این محصولات نیز قیمت ثابتی ندارند و شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت سمعک ها میبایست با ما در تماس باشید تا قیمت روز سمعک ها را به اطلاع شما برسانیم.

قیمت سمعک یونیترون

برای اطلاع دقیق از انواع مدل سمعک یونیترون و همچنین قیمت میبایست بصورت مستقیم با ما در تماس باشید، همان طور که می دانید هر نوع سمعکی برای یه طول موج شنوایی مناسب است به همین دلیل دکتر متخصص بعد از مشاهده تست شنوایی سنجی بیمار می تواند بهترین توصیه را برای بیمار بکند که حتی چه برند سمعکی استفاده کند.

سمعک یونیترون ۳۶۰

عرضه مستقیم انواع سمعک های یونیترون نسبت به مقدار کم شنوایی بیمار میبایست خریداری شود به همین دلیل معمولا نوع سمعک را پزشک برای بیمار تجویز می کند و برای تنظیم شدن سمعک در هنگام خریداری میبایست خود بیمار و یا نوار گوش بیمار را به محل یکی از کلینیک های ما بیاورید تا سمعک مورد نظر برای آن مقدار کم شنوایی تنظیم شود.

قیمت سمعک

بصورت کلی اگر بخواهید قیمت انواع سمعک را در بازار اطلاع داشته باشید در حال حاضر با قیمت ارز 27 هزار تومان سمعک ها از حداقل قیمت 2700 هزار تومان شروع می شود و تا 15میلیون تومان نیز میرسد.

برای اطلاعات بیشتر بصورت مستقیم با ما در تماس باشید.

تکنواوژیه سمعک یونیرتون

محصولات یونیتروم به 5 بخش تقصیم میشود که 4 بخش ان تکنولوژی آست و یه سطح که جدا است که این سمعک ها با سمعک های جدید دیسکاور ( discover) شناخته می‌شود و بصورت عدد های 3،5،7،9 نام گذاری شدن و تنوع سمعک های آن کم هستش

هدف ما رضایت شماست

مجموعه کلینیک های آویتا

کلمات کلیدی نزدیک به این مقاله

انواع سمعک یونیترون

سمعک یونیترون کانادا

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا
تماس با ما