سمعک دیجیتال زیمنس

سمعک های دیجیتال معمولا از سه بخش تشکیل شده اند ، سمعک دیجیتال زیمنس از مدار پردازشی دیجیتالی  (DSP) مورد استفاده قرار میگیرد که این سمعک ها دارای باند وکانال می باشد. سمعک دیجیتال همانند سمعک آنالوگ است که دارای میکروفون تقویت کننده صدا و پردازش باتری و ریسور می باشد. .وظیفه میکروفون جمع اوری صداها از محیط می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید با ما در تماس باشید : ۰۹۱۲۶۴۵۳۲۲۰

سمعک دیجیتال زیمنس

فروش سمعک دیجیتال زیمنس

تفاوت سمعک دیجیتال و سمعک آنالوگ در میکروفونشان است، سمعک های دیجیتال میتواند در جهت های خاصی مترکز شود و صداها را به پردازشگر DSP  میفرستد.

پردازشگر DSP صداهای محیط را آنالیز میکند و سپس به قسمت ریسور میفرستد، ریسور صدای دریافت شده را به گوش میفرستد و متوجه میشویم که سمعک علاوه بر پردازش تقویت صدا انجام میدهد.

باتری وظیفش تامین انرژی این فرایند ها می باشد، منظور از سطح پردازش سمعک و همخوانی  تنظیمات با میزان و نوع کاهش شنوایی فرد است.

هر کدام از سمعک هابا دیگری متفاوت هستند ، تنظیم سمعک دیجیتال و نحوه پردازش آنها بر اساس اطلاعات شنوایی فرد مورد استفاده قرار میگیرد. تقریبا بیشترین عرضه سمعک ها به کاربران گروه سمعک های دیجیتالی است.

سمعک های دیجیتال علاوه بر برنامه های دستی دارای برنامه های اتوماتیک شنیداری می باشد و این  نوع برنامه ها متناسب با محیط های شنیداری طراحی شده که هر چقدر تعداد برنامه زیاد باشد میزان رضایت مندی بیماران نیز بیشتر میشود.

انواع سمعک های دیجیتال زیمنس

سمعک های دیجیتال بر اساس نحوه قرار گرفتن بر روی گوش به انواع مختلفی تقسیم میشود :

سمعک دیجیتال عینکی : سمعک عینکی برای افرادی که شنوای کم وبینای کم دارند مفید می باشد. سمعک برروی دسته عینک قرار میگیرد.

سمعک دیجیتال در کانال (RIC) : از نسل سمعک های پشت گوشی است که ریسور از آن جدا شده و به کانال ها گوش منتقل می شود.

سمعک دیجیتال پشت گوش (BTE) : آین نوع سمعک ها  پشت گوش قرار می گیرد که یکی از مهمترن و پر کاربر ترین سمعک های دیجیتالی می باشد و قوی ترین سمعک های دیجیتالی محسوب می شود.

سمعک دیجیتال داخل گوش(ITE) : این نوع سمعک ها داخل گوش قرار می گیرد.که انواع مختلفی دارند که سمعک نامرئی یا (IIC) نیز در این گروه قرار میگیرد.

قیمت سمعک دیجیتالی زیمنس

سمعک دیجیتالی زیمنس : به برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سمعک دیجیتالی زیمنس عبارتتند از:

تعداد باند و کانال های بکار رفته در سمعک دیجیتال

تکنولوژیهای بکار رفته در سمعک دیجیتال

ضد آب بودن سمعک دیجمیگیردیتال

وایرلس بودن سمعک در دیجیتال

کاربرد های سمعک دیجیتال زیمنس

سمعک دیجیتال زیمنس

تکنولوژی حذف نویز در سمعک دیجیتال زیمنس

سمعک دیجیتال زیمنس مجهز به تکنولوژی حذف نویز را دارند. و در برند های مختلف از تکنولوژِی های خاصی در سمعک ها مورد استفاده قرار

تکنولوژی حذف صداهای پس زمینه در سمعک دیجیتال زیمنس

با کنار هم گداشتن اجزا الکتریکی سمعک و همچنین تقویت زیاد باعث ایجاد فیدبک در سمعک ها میشود.فیدبک باعث ایجاد صدای خش خش در سمعک ها میشود.و باعث میشود که کیفیت صدا در سمعک پایین بیاید وضوح گفتار کم تر میشود.تکنولوژی حذف فیدبک در برند های مختلف باعث حذف فیدبک در سمعک میشود.

باتری سمعک زیمنس

همان طور که می دانید هر سمعکی دارای یک باتری در داخل خود می باشد که این باتری ها مصرفی هستند و تقریبا هر ۴-۵ ماه یکبار باید عوض شوند تا سمعک مانند روز اول خود کیفیت داشته باشد، باتری های موجود در بازار معمولا فیک هستند ولی با قیمت های بالا یا به بیان بهتر به قیمت باتری سمعک ارجینال بفروش می رسند!!

خرید باتری سمعک

برای حل این مشکل مشتریان عزیز مجموعه کلینیک های آویتا بر آن شدند که با وارد کردن باتری های اورجینال زیمنس این مشکل را برای شما عزیزان حل کنند. در حال حاضر شما عزیزان می توانید باتری های سمعک زیمنس اورجینال را مستقیم از نمایندگی رسمی شرکت زیمنس آلمان در ایران در سراسر کشور دریافت کنید و برای خرید فقط کافی است که با ما در تماس باشید.

باتری سمعک ارزان

فروش باتری سمعک اورجینال زیمنس با ارزان ترین قیمت ممکن در ایران.

باند و کانال در سمعک زیمنس

باند و کانال مناطق فرکانسی هستند که در آنها تقویت  به صورت جداگانه اعمال میشود. در داخل سمعک های آنالوگ تقویت صدا یک جانبه اعمال میشود اما در سمعک های دیجیتال بسته به مناطق کم شنوایی و بسته به کم شنوایی در کدام مناطق کمتر فرکانس کمتر است متوانیم سمعک را تنظیم کنیم و هر چقدر باند و فرکانس بیشتر باشد سمعک توانایی بیشتری برای تقویت و اعمال برنامه های شنیداری بیش تر میشود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا
تماس با ما