نمایندگی سمعک ویدکس در تهران

مجموعه کلینیک های آویتا با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه شنوایی سنجی مفتخر است اعلام کند که نمایندگی سمعک ویدکس در تهران و سراسر ایران می باشد. مجموعه کلینیک های آویتا در تمامی سطح کشور دارای بیش از ۱۰ نمایندگی فروش دارند و شما می توانید برای خرید انواع سمعک ویدکس مستقیم از نمایندگی سمعک ویدکس در ایران خرید خود را انجام دهید.

با ما در ارتباط باشید : ۰۹۱۲۶۴۵۳۲۲۰

نمایندگی سمعک ویدکس در تهران

آدرس نمایندگی رسمی فروش انواع سمعک ویدکس در ایران

انواع سمعک های ویدکس در نمایندگی های فروش ما در سراسر کشور موجود می باشد و برای خرید فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما نزدیک ترین کلینیک ما را به شما معرفی کنند و شما با حضور در محل در کمترین زمان ممکن خرید انواع سمعک ویدکس را مستقیم از نمایندگی رسمی فروش انواع سمعک ویدکس در ایران انجام دهید تا بتوانید محصول اورجینال را با بهترین قیمت ممکن دریافت کنید.

قیمت انواع سمعک ویدکس

همان طور که می دانید تمامی سمعک ها وارداتی می باشد و بدلیل ثابت نبودن قیمت ارز در کشور، قیمت ها نیز متغیر می باشد، بصورت کلی می توان گفت قیمت سمعک ویدکس از حدود ۱ میلیون تومان شروع شده و تا ۲۰ میلیون تومان متغیر می باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت انواع سمعک ویدکس بصورت مستقیم با ما در تماس باشید.

نمایندگی سمعک ویدکس در اصفهان – کرج – مشهد – تبریز

همان طور که در بالا نیز اشاره شد مجموعه کلینیک های آویتا در سراسر کشور مشغول بکار می باشند و شما در سراسر کشور می توانید بصورت مستقیم از نمایندگی سمعک ویدکس خرید خود را انجام دهید، برای اطلاع از نزدیکترین نمایندگی بصورت مستقیم با ما تماس بگیرید.

نمایندگی سمعک ویدکس در تهران

نمایندگی سمعک ویدکس در ایران

ادرس نمایندگی سمعک ویدکس

نمایندگی سمعک ویدکس در تبریز

ویدکس ایران نماینده ویدکس دانمارک tehran, tehran province

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا
تماس با ما